Een erg leuke plek met veel recreatiemogelijkheden, geweldig! Dankjewel!
Uwe Döll
We waren erg tevreden over de camping. De prijzen in het restaurant zijn wel wat aan de hoge kant. De broodjesservice was uitstekend; we komen zeker terug. Bedankt!
Joop Swartjes
Maria Putman
Prachtige camping! Genoeg te beleven in een mooie omgeving. Sanitair een dikke 10
Harrie Vugteveen
Super grote plek gehad met sanitair en toilet.
Helaas veel regen gehad. Maar toch een fijn verblijf. Heerlijk softijs