We waren er maar een weekend, maar we hebben er echt van genoten. De staanplaatsen zijn erg groot en de sanitaire voorzieningen zeer schoon, hoewel de toiletten voor mannen en...
Corine 60
Voor het eerst naar deze camping. Dachten een mooie ruime plaats te hebben geboekt, maar de afstand tot overburen was nog geen 3 meter, waarbij ook geregeld mensen tussendoor kwamen....
Lieneke Kedde
Mooie camping en omgeving.
Heerlijk om te fietsen.
Prima sanitair ,miste alleen handdoek automaat bij de wastafels in nieuw gebouw
Stefanie Krause
Geweldige plek. We waren er voor de tweede keer en komen zeker terug.